Same Ol

Well not too much has happened lately. A few weeks ago, last time I wrote, that weekend after I went back to MJC and worked on Saturday. Felt kinda good to work there again, been a while, but good. Both Friday and Saturday night I stayed the night at Natalie’s house. It was amazing. We watched a movie and feel asleep together on the floor by the fireplace. It’s so wonderful with her. We’ve had some sweet moments the past few weeks. Everything is so whoa! In love and loving it!

Over the past few weeks I landed a new small side job. Designing flash games!! I’m excited about it, work is actually fun now! Well I guess you never realize how much work there is into programming games until you get into it! So I have a game but it’s still a beta version and I’m stil working on a few features and settings in it. It works, but has it’s glitches. If you wanna check it out go here: www.magmediadesign.com/dog Please let me know what you think and if you have any ideas for improvement please let me know. I’d like some feedback on it, like whether it’s fun and/or addictive. It’d be very much appreciated.

Other than that things have been going good. O hot damn has it been snowing! Also another little working I’ve been doing. I created a t-shirt design for my buddy DJ Robby and the rest of 313 sound labs. The shirts should be printed and available in a couple of weeks. If you’re unfamiliar with their music check out www.313soundlabs.com and you should really check out there new hype song by clicking here. They have really been progressing, wishin them the best.

Damn things have really been busy lately, works been eating me up (one of the main reasons why I haven’t gotten the chance to update my journal) but I’m surviving. This upcoming week should be sweet. Saturday night is Natalie’s recital, Un Encuentro. Then later after off and outtie with PJ for his 21st birthday. Sunday is the Superbowl. It’s gonna kick ass. I maybe working Saturday too. Dunno yet. Friday is still up in the air too. Sorry it’s taken me almost 2 weeks to update, but I will keep posting as much as possible and when anything new comes up. So just hang in there. I’m quite happy right now, smiling….ok back to work….gone……….

Bowling, Clutch, Autoshow, crazy blizzard

The past week has definitely busy. Last friday night a bunch of us went up to Troy Lanes to go bowling. As usual I did bowl a frame in my boxers. How could I not go somewhere without losing a little clothing? Eh? Anyways bowling went well, pulled off a 158, 126, and pathetic 95. The inconsistancy, isn’t much of anything is it? Fun times, always!

Saturday had a dentist appointment and well after the examination my dentist offered me a programming job for his office. So I got a new lil project to do. After the dentist my family went out to our new house to check it out. It’s getting there, soon enough! I then met my Nick, Matt and Roy at Lakeside. That was quite interesting. I walk into the food court and there they are with a bunch of 12 year olds girls! WTF? It was really weird, the girls were hitting on Nick like whoa!! and putting Roy down harshly. Haha, a very weird, interesting funny experience. Later that night, Natalie, Emily, and I went to Clutch Cargo’s for some dancing, and well if you knew me I’m not much of a dancer and frankily I don’t think I’m good at all, but according to my beautiful girlfriend and Emily, I’m not bad, so woo hoo!!

Sunday was the autoshow at Cobo. Originally Nick, Jenny, Matt, Kristy, Natalie and I were suppose to go, but Nick and Jenny didn’t end up going and I took my brother and my cuz Nathan (Nick’s younger brother). It was kick ass, as always!! Got more pictures of the sexiest car! 360 Modena Spyder. Also Ferrari had a new car, other than the new 640, that had an Italian pinstripe throught the middle, soo hot! Porshe’s Carrera GT was so bad ass too!! But for $440,000, I’ll wait for some years to pass before I’d make a purchase like that. Damn were the new concepts and idea’s becoming so bad ass. The future has a lot in store for us. Not only was I looking at the exotic cars I did a good look at some potential cars for me after my lease is up. My 2 main decisions is the new Pontiac GTO or the Pontiac GXP. Both very nice cars, and hopefully by then it’ll be in my budget. Overall the autoshow was kick ass, like every year.

Monday I went over Natalie’s cousin’s house to help work out their computer, ahh so many computer problems and oh so little time!! We had dinner. Tuesday after work I had a dinner meeting with a few employees and a database designer, Gil, from New York. Called the night early that night. Wednesday, oh did it ever snow, snow, snow, and snow! My car was buried! I then went over Natalie’s later that night for the OC! Fuckin-A the show just keeps getting more intense and I gotta wait another 7 damn days to see what’s next! Also yesterday I got another couple website jobs, one for a recording studio and another for a salesman. So more work for me!! Damn, shit just doesn’t stop coming eh?! Yesterday I also had a lil fun at work and made something quite fun! Click here to check it out!. If you have a pop-up blocker on it may not go, so try again with it disabled. Leave me some comments on what you think, hehe.

Well I guess that’s whats been happening, thing keep changing, and I think they really are getting better. I’ve been really creative lately and coming up with lots of ideas for potential business in the future. Just gonna hafta see where it all goes. Crazy shit. Life’s great tho, been really happy and with Natalie, things are really, really looking bright, love this girl!!

Ayite, I’m outtie, time to go home! Only one more day of work til the weekend and paycheck! I’ll update later with pics of the holidays and the autoshow when I’m not as busy!! Hope y’all doing good and enjoying this snow, heh, or atleast appreciating it somewhat. KK, later…

New Years and back to school

Damn I haven’t written since last year so this shall be my first post of the new year, 9 days later. As I had mentioned before the weekend after Christmas, my family and Natalie went up north snowmobiling at my grandpa’s place in Cedar, MI. Nothing much went out for the rest of the weekend, just watch much college football.

New year’s eve I was at my house for most of the night with the family then later went over Natalie’s and spent the New Year’s with her for the rest of the night, drinking a lil and having fun, hehe. New Year’s day I had to wake up early, and go home for more football. There was many, many people all over my house sleeping/passed out from the party my parents had. Once everyone woke up we all just laid around all day doing shit, watching more bowl games. Unfortuneately and sadly Michigan lost the Rose Bowl to USC. It was a good game, just not Michigan’s. As for the weekend Natalie and I seen Paycheck, good movie and just chilled. Monday it was back to work.

Work’s been picking up surely as I get back into the work mode, but damn. It’s definitely better than school tho, I need to get away from those books, damn! So it’s 2004, more than half way done with college, have a wonderful girlfriend, and soon to be moving. 2004 is definitely going to be a new year, with new beginnings and new fun. Hell yes, amen to that. So nothing really new to tell ya, just getting into work and trying to get ready for the move in a couple months. This weekend is the North American International Auto Show at Cobo, which I got tickets from work for, should be kick ass. Tonight is bowling with Natalie with all her work peoples, damn, it’s been awhile since I’ve been bowling, damn.

Ayite, I’m outtie, gotta work more, shit to do, and people to see. Hope all is goin well with everyone else. OH OH, almost forgot, at work I created a new AIM screen name Ten Hourss, so IM me if ya need me at work, but I may not respond or may stop responding to you since I’m at work and I have higher priorities, other than talking on instant messenger, at work. Also not to forget I start a new journal, it’s not like most journals, take a look at it, if you think you’re smart enough. bihexual It’s not what you think and if you knew enough about computers you would understand the user name and the articles. Geek Joke: Remember, there are 10 people in this world, those whom understand binary and those who don’t.

Ok for real now I’m back to work, gone…………………..